Blåser bort :(

hej hej!
När man kommer till stallet så blåser det storm och allt bara flyger omkring!! Hästarna var lite smått galna för att det var plastpåsar och massor med bråte som flög omkring så vi körde lite rodeo med ung hästarna! Sen hade jag ganska brotom för jag skulle ner till den här dressyr träningen, då när jag ska linda, nä då går strömen så då blide de natten. så där stog jag i mörkret stressande för att komma iväg med hälften kvar!! ja iallafall så kom jag ner och han var väl inte så bra i formen i när vi red fram men sen när vi red igenom programet så Var han jätte fin och vi fick jätte mycket beröm. så jag var ganska nöjd när jag gick därifrån :D. Sen det här mötet vi skulle ha. vi var tre stycken från laget som satt där, lagledaren kunde inte kommea och inte vår fjärde lagmedlem heller så det var inte ett så långt möte, så vi kunde åka hem med Hallon snabbt innan han tröttnade på att stå där inne. När vi kommer hem finns det fortfarande ingen ström och det är helt bäcksvart!! Så jag sprang runt med min lilla ficklampa och skulle lägga in sadeln och linda av lindorna på hästen samtidigt som jag skulle se något, men det var en liten utmning i sig att se hur beroende man är av el igentligen! Känner mig ganska taggad inför helgen, jag ska följa med Åsa när hon tävlar på stäket dagen innan på häst då då :D Det blev inge bilder då Hallon inte ville stå still och det var mörkt och så! See you later ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0