!Dagen!

hej hej!
Jag red ut en snabbis med Åsa och Angelica i skogen! hästarna var pigga och glada så det var kul, sen åkte jag ner till hästsportbutiken som hon som hade grönt kort kurserna och skrev provet! Det var ganska svårt och jag hade knappt hunnit plugga någonting innan, men man kunde högst ha 6 fel av 30 frågor annars var det inte godkänt och jag fick precis 6 fel. så när hon sa att jag hade fått 24 rätt så var det bara att pusta ut! så nu har jag fått intyg på att jag har grönt kort! så nu är det bara att ut och tävla. När vi ändå var där så köpte vi ett par boots inför imorgon till träningen! Vet inte när jag kommer hem men har nu tvingat mamma att hon måste ta kort så det blir det säkert några! Ses ;D
Man ser en bit av min hand där uppe, det ser lite konstigt men annars är den fin! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0