Hej hopp :P

hej!
När man kommer hem idag så skinner solen över huset! så jag la mig på altanen och stekte innan jag åkte ner till stallet, Nu kan man säga att det är vår!, blommorna växer solen skiner det kommer gräs i hagarna! Skönt ;D
var precis nere i stallet och hoppade med Åsa inför söndag då det är chicken cup! Det gick jätte bra vi hoppade på olika volter och jag kände att jag skulle hoppa på den höjden jag ska tävla så jag la upp det på 90 cm och det gick superbar så det slutade med att vi hoppade upp till 1 meter, Men det vi ska träna på är få upp  lite fart och inte sega fram till hinderna och så alltid ner med hälarna!, Jag känner en stor förändring sen förut, nu "rider" jag häst inte åker och jag är uppe på höjder som var en mardröm för bara något år sen! Nu har ryttarinan kommit fram! När jag kom hem så fick jag reda på att jag ska på treräng träning på onsdag borta i rö, det är årets första, föra året så red jag en träning på johannesberg då vattengraven var det bästa med hela träningen, så det ser vi fram emot. Det är skönt att ha en sån medgörlig häst då man bara lastar på och lastar av, flänger hit och dit!, bara älskar den lilla ponnyn man har!! ;D Hinner inte skriva mera men hörs i morgon :D
Love ya´<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0