Hoppning!

hej!
Idag blev det hoppning med Åsa på rid banan, det blir inga bilder men tänkte berätta lite. Vi ställde upp två räken och sockerbits studds, det gick jätte bra han var fin och han hoppade fina språng men Åsa körde plockepinn, Russin ville häldre hoppa igenom hinderna än över men mot slutet så gick det bra för henne!
Jag har nu anmält mig till Chicken cup nere på anläggningen, jag ska rida LC:1 i dressyren och LC i hoppningen så får vi se hur det går, jag har inte tävlat upp till LC i hoppning men jag tänkte hopp träna innan så borde det inte vara några problem så provar jag något nytt! jag är ju med i USS och på Söndag så ska vi måla hinderna inför cupen i massor med glada färger! Får se hur det blir med ridning i morgon, thingeling badring! :P
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0