inlägg nu då :P

Hej! Nu har jag gått igenom ännu en dag! Jag red Hallon lite snabbt på banan, han var jätte fin i formen men ganska trött och seg så han ska få vila i morgon så han blir lite pigg. Sen blev det sista grönt kort kursen innan provet! Man får som tur välja ett prov tillfälle själv så det är ju inge press men jag behöver det helst till nästa tävling, men jag hinner inte ta det innan söndag så jag hoppas att dom godkänner mig på tävlingen, dom ska tydligen vara lite snällare eller vad man ska säga med grönt kort så jag kan få tävla ändå ;) nu har jag bokat in den här dressyr träningen på torsdag så då ska vi ha lite program ridning inför söndag :D ska sova nu!! Bay Bay ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0