Inridning :D

hej hej!
imorse åkte jag till stallet och hjälpte sara att ta ut hästarna sen så föreslog hon att jag kunde rida lite på treåringarna Constanzia och Lucy alltså hjälpa henne lite med inridningen, så jag hängde lite och satt till slut upp i skritt, så det gick bra! så imorgon så ska jag rida småungarna igen så får vi se hur det går! jag ska också rida en lektion för sara så vi ska träna lite dressyr sen på fredag så blir det terräng träning igen för anna på näs, den banan var bättre än johannesberg om jag får säga det själv! Det är skönt med lov då man hinner göra allting på dagarna så har man typ ingenting att göra senare på dagen och det är väldigt ovanligt för mig! :D
ska upp imorgon med så jag går och sover lite :D hörs!
Constanzia ;D
Tog bilden från Angelicas blogg för man kan ju inte ta kort med mobilen längre :S

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej

Fin design men jättejobbigt att läsa med bara stora bokstäver! =/

Ska du med och kolla på hoppträningen i kväll? :)

2011-04-27 @ 09:18:06
URL: http://russinfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0