Konstig dag!

Hej!
Denna dag började bra, Linn och Emma sov över här hos mig för att vi skulle vara med på mimfestivalen (Man uppträder och dansar till en låt på en festival i vår skola) så vi ville träna och så, det var Emma's sista år så vi ville vara med för henne. Vi dansar och det går bra! vi vinner senare på dan med våran dans! sen åker jag och Linn hem till mig och har det chill, vi går ner till stallet och fixar och donar inför i morgon, jag börjar ta in hästar och en sak har jag lärt mig i dag, INTE PRATA I TELEFON NÄR MAN HÅLLER I EN HÄST för då ser mobilen tillslut ut såhär:
My bebis is broken:(
Då man tappar hela skiten i stallgången och den blir så här fin!! Då blir man så peppad på att rida!!  men jag och linn red en stund och jag provade ett bett jag lånat av Åsa i dag, bara ett vanligt silvrigt tvådelat, och han var så stark! han bara sprang iväg och var jätte hård i munnen, så imorgon sattsar jag på mitt gummibett :P
men det har vart en händelserik dag men tråkig!! Jag sitter brevid en mobil som säger att jag fått sms men jag kan inte låsa upp telefonen för det reagerar inte!! ja ja jag hoppas att det går bra imorgon! Jag önskar mig själv ett stort lycka till ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Säg bara till när du vill ha hjälp med designen :D <3

2011-04-22 @ 12:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0