Om denna dag :P

Hejsan!
kom på mig själv att jag skriver att "I nästa inlägg så lägger jag upp bilder och filmer på de och det" men det är så här att filmerna lyckades jag aldrig lägga upp på datorn och bilderna är på min kraschade mobil men nu ska jag säga igen att bilderna kommer upp som småningom. I dag har det var en underbar dag då man bara vill ligga i solen och äta glass men det hann jag med ett tag! Vi var ute på banvallen och galopperade och hoppade över stockar i solskennet, han var fin men när vi skulle rida förbi lammen så blev han tvungen att hoppa över diket och in på åkern för att dom små, vita sakerna som rörde på sig var tydligen jätte äkliga så vi gick typ två-tre meter ifrån dom så att dom inte skulle komma och attakera! vi var i arninge och hämtade vårat första släpp som då blev en boj 05:a. Trevlig försäljare då vi fick veta hur vi skulle sköta om den och hur vi skulle göra om något gick sönder, så nu äntligen har vi vårat eget släpp!
Fin fint!

Kommentarer
Postat av: Emma

Din design är klar! :)

2011-04-25 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0