ridstövlar :S

hej hej!
jag måste ha ett par ridstövlar för mina håller på att sprika! men jag vet inte vilka jag vill ha!
Jag skulle vara intresserad att köpa ett par begangnade stl, 37-38 helst utan snörnig och i läder. jag har funderat på ett par tretorn, jag vet det är inte i läder men dom är snygga:
Men dom är ganska dyra så ett par vanliga svarta går nog också bra, men sen har jag sett dom här stövlarna med krokodil skinn:
Det är ju inte riktigt skinn utan dom är ju med mönster och sen lackade så dom glänser! så dom skulle ju vara kul att ha men jag skulle nog smuttsa ner dom så mycket så att man inte ser mönstret längra! hehe :D
Någon som har något tips på ett par ridstövlar? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0