segt nät!

Hej hej! Det blir mobil blogg för att vårat nät har det blivit något fel på så jag kan inte lägga in bilder eller något som jag tänkt göra i dag :P Hela dagen har vart lite skum, som när mamma skulle åka till tippen och hon får punka!, jag hade planerat min söndag men till slut har jag planerat saker på varandra så det sprak, sen ska jag plugga då funkar inte Internet! Det har liksom gått emot mig istället för med mig :( Det gick iallafall bra att rida i dag, han var jätte fin och fick med bakbenen ganska bra, vi red i typ en timme för att han skulle vara mjuk och fin! Imorgon så blev det så att jag följer med Angelica på hopptävling och så ska vi ut och kolla på ett släpp till min ponny. Men hoppas att jag kan ladda upp bilder i morgon då! Syns :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0