Tävling!

Tjena!
Då var det tävling i Söndags! Det var först Förklassen alltså LC:2, det gick ganska bra det var ganska hård domare som gav låga poäng, det var många som red bara på 40 % så jag var nöjd med mina 56 % och slutade som 12 av 22 starter, han var fin men var inte så rund i formen.
Sen Var det förklassen alltså LC:1, Han kändes jätte fin på framridningen och var nu jätte fin i formen så då var jag taggad, jag kommer in på banan hälsar rider fram och får typ black och vet inte vart jag ska utan bara rider rakt fram och precis innan bokstaven så kommer jag på och rider lite halv slarviga vägar och han var seg i bytena och då känndes det inte så bra när jag kom ut men jag red ändå på 60 % och låg placerad ett tag men slutade nog som 6 eller 7. laget kom sexa och alla var nöjda!
;D kommer mera bilder senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0