Valborg ;D

hej!
jag bloggar nu för jag kommer komma hem sent för det är ungdomsbrandkåren som tänder majbrasan så jag ska snart åka ner till brandstationen,jag red en ridlektion för Sara i dag hon började med att rida i en halvtimme eller en timme, sen fick jag rida på en stark och trött häst efter och då var det inte så kul att rida men jag kämpade på och försökte ställa honom och så att han gick i form, så jag var nöjd med honom, men imorgon så blir det bara skritta ut i skogen så han får ta det lungt efter dressyr och hoppning sen på måndag så kör jag och sara igång igen med trimmningen. imorgon så ska Lucy och Constanzia åka på bete så jag tänkte följa med och kolla när dom släpper ut dom i den gigantiska hagen med grås och lekar, dom kommer att bli helt vilda, men vi ska först ta igenom oss igenom lastningen men det borde inte vara något problem! ska plugga lite innan jag ska åka ner så jag ska sluta skriva nu men jag hoppas alla kommer att ha en mysig valbor! ;D
Min fina polle :P

Kommentarer
Postat av: Tilde

Hej! Är din häst en d-ponny??? Jag har en d-ponny, titta gärna in på min blogg också! :)

2012-10-13 @ 19:09:56
URL: http://www.tildeandtindra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0