Vår i luften :D

Hej!
Nu är det vår!! fåglarna kvittrar, solen skiner och den är uppe ända till kl 20:00. jag och Angelica red ut i skogen men där har inte snön försvunnit än utan det är halt på vissa ställen, slaskigt och lerit på vissa ställen, men det var bar mark på de största delarna. Hallon har blivit inte mager men man ser lite av revbenen och när jag såg det fick jag panik! så nu har jag höjt foderstaten så han får mera hö vid flera mål. Imorgon då så ska jag rida en dressyr lektion vid sju sen ett möte med laget då vi ska prata om söndag, så jag kommer hem sent men ska försöka ta lite bilder :D Nu ska jag gå och ducha lite! hej för stunden ;D
Stakars fågeln flög in i vägen, så vi sate honom i hött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0