Bilder från lägret :D

hej!
Nu kommer lite bilder på mig och Hallon från lägret :D
Jag ser lite konstig ut men...
Fick inte så många bra dressyr bilder :S
Sötnosar :D
Det var dom bilderna jag har nu, får ladda över dom jag har på min kamera senare, men det var ett mycket lärorikt läger och fia (Tränaren) sa att jag har blivit mer själv säker och han ha blivit jätte fin och det bevisade vi också i en pogramridning som vi hade i torsdags då jag red på 66,86% på en LB:1 (a) och vi hade nästan hela div 2 laget på lägret och vi red på bra procent så det ser just nu lovande ut till allsvenskan :D
kram Cornelia ;D

Kommentarer
Postat av: Denice

Vi kommer äääga! :D

2011-08-07 @ 23:55:23
URL: http://deniice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0