Dagarna går :D

Hej! Igår red jag bara en stund på banan då jag och Hallon hade lite slagsmål, så fort jag la dit skänkeln så kastade han sig fram. Men det blev bättre i slutet när vi hade blivit sams och då blev det jätte fina bilder (som kommer när jag lagt upp dom på dator) men jag är rädd att han börjar gå bakom tygeln (några tips?) men jag ska prata lite Sara om det, sen idag så blev det en hel dag med "tjejerna" så lillesyster som nu har börjat gilla hästar så hon vill nu mer än gärna ta hand om Hallon så hon och mamma gjorde det idag, imorgon kommer bilder från minigolfen idag när jag kommer hem till min dator (sover hemma hos linn) oki? Ha det bra så länge :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0