Dålig uppdatering!

Hej!
Det har vart lite segt med uppdateringen men jag ska fortsätta hålla den vid liv, igår red jag bara en snabbis på banan och han känndes inte så bra men han var okej, fick ett råd från Sara att han slår upp huvudet när jag tar för hårt i inner tygeln så det börjar jag tänka på nu. jag red iallafall på banan idag igen och han var mycket bättre idag, han var framför allt mjuk i munnen! vi har fortfarande lite saker i vänster varv som behöver slippas på men annars då går han bra och det är en riktig lättnad...
Blev lite skumma bilder i mörkret, sen gjorde blixten att han fick lysande ögon på varje bild. Så nu om man ska fota så ska man rida på dagen :D
Nästa helg är det dags för tävling så det är bra om det börjar gå lite bättre för oss i ridningen nu framöver men jag jobbar på lite varje dag med honom så blir det super, Hade bra så länge :D
Kram Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0