Drömponny :D

Ätligen går det uppåt för mig och Hallon i ridnigen jag red igenom programen på banan idag och han går super, men såklart är det småsaker att slipa på men annars så tror jag att det kommer att gå bra :D
Han har där emot fått för sig att när man sammlar traven så fattar han galopp...Han läger dessutom galopp inslag i uppridningarna innan halten och det känns så där :S
Vet inte riktigt vad domaren tycker om det.
Men han lyssnar på skänkeln och är mjuk och fin i formen så idag var vi båda nöjda med ridpasset :D
Blev inte så långt då det är skola imorgon och jag var uppe till typ tre igår så tänkte sova lite mera idag :)
Lägger upp en bild på min systers söta marsvin som helst tränger ihop sig i sin lilla koja ;D
Kram Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0