:(

hej!
Jag var precis och red min polle på ridbanan, just nu går det jätte dåligt i ridningen, han är jätte stark och efter ett tag så var det som att så fort man ville trava så skulle han galoppera. Som att bära runt på 400kg i handen, jag tänkte att om  jag galopperar på ett varv så han bara får springa på för kul skull så kanske han lugnar ner sig, men det blev raka motsattsen, han har vart så här i en vecka nu och det har gått jätte dåligt i dressyren! Jag kan bara tänka mig energin på honom när det blir terräng träningen imorgon. Han måste iallafall bli bättre inför tävlingarna!
En till sak, när man går ut ur stallet för att gå till ridbanan så drar man honom dit för att han vägrar gå, det har hänt en gång att jag fick hoppa upp halvvägs fram till ridbanan för att han inte ville röra sig!
Det kan ju vara att vi har en svacka i ridningen just nu, men hur länge ska vi ha den? :S
Aja, hoppas ni har det bra :D
kram Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0