Happy face...

hej, igen :D
Jag kom precis hem från terräng träningen för anna på näs, och Anna tyckte det var stor skillnad på min ridning. Jag vågar driva på framåt och hoppa istället för att dra i tyglarna för att jag var rädd för hindret, men här kommer alla fall några bilder :D
Det var första gången vi hoppade grop också, jag var skit rädd men han hoppade den hur lätt som helst, om jag bara litar på honom så går det bra, sen efter träningen sa Anna att om några träningar är jag startklar!!! Det är liksom målet jag har med Hallon att starta fälttävlan, så det tyckte jag var bra! (Happy face)
:D

Kommentarer
Postat av: Denice

Åh! Har du några bilder på moi? :)

2011-08-17 @ 23:44:21
URL: http://Deniice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0