kvälls ridning :D

hej!
Idag blev det en sen ridtur på ridbanan, men än i dag så gick det sådär, Det var som att han fortfarande har tränings verk efter veckan men man tycker ju att den borde vara borta nu! Men han liksom körde ut rumpan i varje hörn, så fort jag tog tag i yttertygeln så kastade han upp huvudet och så fort han fick chansen så stack han helst iväg, innan ridlägret kändes det jätte bra och han gick jätte fint, på ridlägret var han okej, nu är han dryg och inte arbetsvilig men jag ska försöka ligga i varje dag och träna,träna, träna annars så får jag fixa upp Sara på honom, Hon mjukar upp honom på en kvart och han blir fin och det kan jag göra på två ridtillfällen men man ha väl alltid något att lära sig :D
-
-
Jag har kollat runt och det är massor jag vill köpa just nu, Häst grejer, saker till telefonen, kläder och så kollar jag hur mycket pengar jag har på mitt kort och jag kan säga att det är inte änns över hundra kronor, så alla dessa saker får vänta ett tag, specietllt nu när jag har hittat jätte fina märkes grejer till hästen och mig, sen ska jag och mamma åka till globen iår och där brukar dom ha skit fina grejer, så nu blir det spara varenda liten krona :D
-
-
Jag satt just och kollade igenom gammla inlägg på min blogg och det är många man undrar, varför la jag upp den bilden?, vaför skrev jag så? och dem flesta vill man bara radera som typ det första inlägget, det har jag alltid vilja göra om och radera men ändå känns det som att man ska ha kvar det första för att kunna kolla tillbaka på vad jag har skrivit, men någon dag ska jag nog ta bort det och skriva om en ny presentation om mig.
-
-
Jag kan faktiskt inte fatta att det nu är en vecka kvar till skolan börjar, jag har faktiskt ingen lust att åka tillbaka jag kan ha lov ett tag till och skippa skolan, men det vet vi alla att det inte kommer att gå till så, ändå har jag hunnit med ganska mycket på det här lovet och det är väl kul men ändå inte... Aja tillbaks till skolan och köra gärnet!!
-
-
Så då han jag skriva lite idag med ;D
KRamar Cornelia ;D

Kommentarer
Postat av: E M M A

Vad är det för fel på ditt första inlägg? :O

Om du vill kan jag hjälpa dig att du får skriva någonting som man sen sätter i bloggen liksom om du fattar? <3

2011-08-12 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0