Vad tycker ni?


Jag tänkte ju spara ihop till en hjälm men jag kan inte riktigt bestämma mig, men just nu väljer jag mellan
-Charles Owen Wellington Classic
-Back on Track EQ2
Back on Track EQ2 finns för 2800:-men den är mer säkerhets inriktad sen älskar jag läderbanden!
Charles Owen Wellington Classic tycker jag själv är super snygg och ser inte så stora och klumpiga ut sen finns den för ett billigare pris, och om man köper den utomlands så kan man få den för halva priset!(1300:-) Men jag undrar nu vad ni tycker, vilken skulle ni välja? och varför? (Komentera!!)

Kommentarer
Postat av: Denice

Charles owen fiona! :) är mer åt dressyrhållet :)

2011-08-09 @ 10:02:51
URL: http://Deniice.se
Postat av: alexandra

charles owen wellington classic :)

2011-08-09 @ 11:31:58
Postat av: lovisa

Charles owen :)

2011-08-09 @ 21:39:15
Postat av: Elin

Charles owen wellington classic eftersom den är snyggast och bäst ;) Du måste ändra i länkarna. Det är ju jag och Bugg nu! :D

2011-08-10 @ 12:04:40
URL: http://elinmannerfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0