Halloj :)

Hej Cornelias söta läsare!
Tänkte att eftersom Hallon är skadad och Cornelia inte vet vad hon ska skriva gör jag Elin Mannerfeldt en liten uppdatering här.
Just nu sitter Cornelia här brevid mig med några andra kompisar och vi kollar på film och har trevligt, firar att vi har lov nu :)
Tänkte berätta lite om mig och mina hästar, jag heter då Elin Mannerfeldt och går i samma skola som Cornelia och vi rider för samma klubb.
Jag har två egna hästar. Salix Midnight Special "Madde" sto född 1992 som jag lånat ut till ridskolan i Rimbo och Valentin Bugg "Bugg" val född 06 som jag utbildar och tävlar. I höstasnär Cornelia var iväg och tävlade lag var Bugg och jag en av lagmedlemarna och även i våras i allsvenskan div III red jag i samma lag som henne men på en annan häst.
Cornelia och jag har gått i samma skola sen vi började F1:an och vi känner varandra bra och hon är en superbra kompis, både i skolan och stallet. Får man chansen att va kompis med Cornelia ska man ta den.
Super tjej helt enkelt <3
Det var lite om mig :)
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0