oopsi.

'hallo!
Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, jag har flängt lite fram och tillbaka. My little day:
Först ner till det andra stallet, då min pappa fyllde år för ett tag sen och av mamma fick han en ridlektion med programridning efter det. han tyckte det var super kul! Sen upp till Hallon stallet, idag så gick jag inte med honom utan jag släppte ut honom på ridbanan och stängde för så fick han gå och strosa runt som han ville. På tal om Hallon så kommer hovslagaren imorgon och tar bort gipset och kollar om det har läkt så kanske vi kan börja rida, eller iallafall skritta. Hoppas hoppas, peppar peppar! Sen bärde det av till Arninge för att byta lite julklappar och inhandla lite saker som på HM, hehe! Det går typ inte att gå ut därifrån utan att ha köpt något. Sen har jag bara legat och slöat framför datan. Men det är en dag imorgon också, så då ska jag träffa på några kompisar från skolan sen får vi se vad som händer!
Ha det bra :D
Köpte en kofta att mysa i :D
//Cornelia!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har en likadan fast blå :) Superskön!

Jag va tvungen att gosa en stund med Hallon idag när jag var i stallet för han gnäggade hela tiden :) Mys!

Kram

2011-12-27 @ 14:40:56
URL: http://famjoshed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0