Sjukrapport!

Hallå?!
Då kommer jag med glad nyheter och dåliga nyheter!
Glada först, Hallon går mycket bättre nu på hårt underlag och han är alltid lika glad!
Dåliga, Hovslagaren var där idag och har gipsat om så nu ska det läka och då måste han stå på boxvila till 27 då tar vi av det och ser hur det har läkt!
Så ingen ridning utan bara promenader morgon och kväll :/
Jag kommer fortsätta uppdatera lite då och då eftersom jag inte har så mycket att skriva om när Hallon är trasig!
Jag ska gå och sova nu, ha det så bra allihopa! :D
söt!
//Cornelia! :D'

Kommentarer
Postat av: Denice

Hoppas han blir bra snart! Inte snällt att vara trasigt :( spanat in några tävlingar till i vår? :)

2011-12-19 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0