Trötter!

Hallå.
Igår så flängde jag runt lite, till stora stallet och hjälpa USS med en aktivitet sen hem till Linn med tjejerna och mysa med film (jag somnade :/) Sen åkte vi iväg och jag fick äntlingen rida! Jag red midde på deras ute bana och han är något helt annat än Hallon, typ lite mera fart i benen och har helst huvudet uppe i luften. Men när jag ridit ett tag så var han jätte fin! Det blev inga bilder när jag red för det var svart ute. Sen när jag kom hem så somnade jag i soffan, så därför blev det ingen blogg igår. Nu ska jag gå upp till stallet och gå med Hallon sen ska jag ner till stora stallet och hjälpa till då USS ha en aktivitet. Ha det Gött! :D
Midde :D
//Cornelia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0