<3

Hej!
idag har det var en mysig liten dag!! Min häst fick vila i dag för att det var typ 23- ute och det är ganska kallt!. så man frös till is bara man gick och hämtade hästarna i hagen så jag tror jag fattade ett klokt beslut, och jag tror att Hallon heldre ville stå inne i värmen och äta än att rida på ridbanan i iskallt väder:S som sagt är det ju alla hjärtans dag i dag så det blev lite mys med familjen! Vi käkade hamburgare eller jag kallar dom för "Hamburgare av Kärlek". Sen blev det lite present ut delning på alla <3 dag. Jag och meja fick varsit par örhängen av mamma och pappa!! Nu blir det nog sängen för mig annars kommer det bli en trög morgon!! hej svejs;D <3
Jag fick det här paret med örhängen!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0