Hallo ;D

hej!
nu blir det äntligen ett inlägg :D igår blev det bara en snabbis med hallon på ridbanan för att Linn och Emma var i stallet och dom ville hem så fort som möjligt så vi körde runt i alla gångarter på banan ;D sen i dag blev det en tur ut i skogen, det blev en ganska lång tur, men det var kul! vi galopperade så mycket jag kunde för det var ganska halt men det är inte kallt ialla fall :D Det var en mysig kväll med Linn och Emma och jag tror att det kanske kommer upp mer bilder om det ;D Sportlovet har ju äntligen börjat nu så jag kan rida mer nu, ja i alla fall i en vecka ;D Jag ska gå och gör lite sacker så ha det bra medans!! :P
Hallon som käkade gran medans vi var ute och red ;D
Träffade på dom här filurerna på vägen hem! dom var lite konstiga tyckte hallon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0