Hatar vintern!!

Hej! Nu har jag tröttnat på den här jäkla kylan!! Jag fryser hela tiden, det spelar ingen roll vad jag gör jag fryser konstant!!! Som idag när jag, Åsa och Sara var nere i ridhuset så hoppade vi och det gick bra i övrigt hallon var duktig men lite trött, men det var skit kallt det var typ -20 grader :S så det gick ju knappt att rida :o I morgon blir det ridbanan eller vila, för om det är så här kallt som i dag så vet jag inte om jag har lust att rida, jag ska ta hand om russin också men vi får se om det blir något. Det blev inga bilder från ridhuset i dag för jag kände inte för att ta av mig vantarna :P Det blir mer bloggande i morgon, nu blev det inte så mycket för att jag inte hann! Nu blir det sängen för mig !! Godnatt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0