hello!

hej!
idag var det en stressig dag men nu är den över och jag är nu hemma hos Elvira och softar!! först skulle jag ut rida russin och hallon i dag!! det gick bra, Russin var pigg och glad och idag gick det bra att galoppera också ville hon inte sluta springa, hon tyckte det var kul att bara galopper runt på banan bland alla häst kompisar;D Hallon red jag bara en snabbis på ridbanan barbacka, Han tyckte det var sådär han tycker inte det är å kul när man går och hämtar honom också har det inget med mat och göra, Så han var okej! Banan gick att rida alla gångarter på den var lite hård:P Nu måste jag gå och ha lite kul med Elvira som tycker det är skit tråkigt att jag bara sitter och bloggar hela tiden så bay bay!!;D det blir sent inlägg i morgon också då jag bloggar när jag kommit hem från Elvira;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0