Kall ridtur :D

hejsan!
idag blev det en tur ut i skogen med åsa och russin och det var sjukt kallt jag tror mina tår domnade av!! innan jag gick hemifrån så var det bara 6- så jag tog inga täckbyxor men sen när vi skulle rida ut så blev det 13-. så det blev en iskall tur kan man ju säga!. Men vi galopperade och travade så blev man lite varmare ;D I morgon blir det ridhuset med Åsa och Sara vi ska hoppa lite inför helgen :D Jag vet inte om jag ska vara med än men vi får se!! Men nu måste SOMMAREN komma det skulle underlätta så jäkla mycket!!!! Jo, visst jag gillar vintern men inte så här!! :S I morgon ska jag nog fota lite när jag hoppar så lägger jag ut dom senare när jag kommer hem!! Syns ;D
Lilla hallon ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0