kvällens inlägg :P

Hejsan! Det har blivit många sena inlägg på senaste tiden, det är så att jag inte hinner blogga förns på kvällen på vardagar :S så jag bloggar när jag kan ;) Men i dag då så blev det stallet direkt efter skolan eftersom jag inte kommer in i huset så jag tog med mig kläder till skolan som jag hade i stallet, och idag blev det ridning ! Jag och Sara red ut i skogen med Hallon och Boris och det gick bra det är bra underlag ute i skogen nu! Men det är fortfarande skit kallt :S i morgon så kommer Emma och Linn hit och sover med mig så slipper jag sova i huset själv eftersom resten av familjen åker till Gävle och jag stannar hemma och tar hand om djuren ;) inget långt inlägg för jag tänkte sova nu så att jag orkar upp i morgon, så hör jag av mig i morgon! Chaa Chaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0