kvälls inlägg:P

Hej! Jag har precis kommit hem från stallet! Jag åkte ner med Åsa och russin och red i ridhuset klockan halv nio :P så jag kom hem nu. Det gick jätte bra hallon börjar komma i form nu han var jätte fin i galoppen och i traven hade han en jätte fin form och jag känner att jag sitter bättre nu än vad jag gjorde i början! Sen kom Charlotte Stenström och då fick jag rida hennes häst minälva hon är också en D-ponny i lite mindre storlek och hon var ganska pigg men det gick bra vi travade och galopperade runt där och då blev vi kvar där till kvart i tio :P. På tisdag ska jag på ett möte om div l och ll i dressyr och hoppning och jag tror jag ska våra med på div lll i hoppning och div ll i dressyr kanske div lll i dressyr också men vi får se jag vill ju börja tävla med hallon nu! Jag ska ju börja träna mera fälttävlan nu till våren också så får vi se hur det går med det ! Nu ska jag gå och natta mig! Natti Natti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0