Kyligt;D

hej!
idag blev det äntligen ridning, det blev en mysig månskens tur i skogen med åsa och jill ;D det var lite knögligt och halt på visa ställen men annars gick det bra i alla gångarter och man märkte att han hade vilat i ett par dar, han var ganska pig! I morgon så åker jag och åsa ner till ridhuset och rider och jag hoppas att det inte är så mycket folk för då kan vi lägga fram lite bomar och hoppa lite!! jag vill att det ska bli sommar nu så vi kan hoppa på ridbanan hemma så vi slipper åka ner hela tiden och det är ljust när man rider och ingenting fryser fast eller så det vore så skönt!!! Men men jag får sluta dröma och gå ut och skotta i stället :( Nu måste jag gå och sussa vi ska ta ut hästarna vid sju i morgon:S Ses ;D
En bild på lilla mej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0