Låång dag :)

hej!
ja, idag har det som sagt var en lång dag. Först var det skolan med massor med både tröga och roliga lektioner, sen blev det raka vägen till stallet och fixa ordning åt Hallon och sen hem, Äta sen ner till andra stallet på möte med svenska ridsport förbundet om lagtävling och dom olika tävlingarna i år och lite etik och moral. Så det blev alltså ingen ridning i dag så nu har hallon villat i tre dagar och det är inge bra så i morgon måste jag rida! Vi ska passa Åsa's häst Russin för hon hinner inte i morgon och då får jag rida henne!! I morrn är det bara roliga lektioner tror jag.... aa iallafall en :D(syslöjd) 
Det här är jag nedskriven i en text;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0