program ridning ;D

hej! idag var det program ridning nere i ridhuset! det gick jätte bra han var i väldigt fin form även om jag inte änns hade ridit igenom programet innan. jag red LB:1, den har jag ridit flera gånger innan, både med Senza Nome och med Hallon men den här ritten var den bästa hittils på LB:1. han var jätte fin i formen jag satt ganska bra på honom men det blev ett trav inslag i den ökade skritten men men det var inget med det jag fick ialla fall en 5 på den skritten. samanlagt fick jag 57,24 % det tycker jag var ganska bra för att ha ridit ut hella vintern och inte ridit igenom programet någon gång!! Så det här var start skåttet på min tävlings kariärr  som jag tror börjar nu! Jag åkte ner med Åsa och russin och det gick bra för dom med för att vara första gången russin träffade på ett dressyr staket ;D Imorgon är det alla hjärtans dag och då får man pussa och krama alla man tycker om eller dom man tycker förtjänar en kram <3
Hallon efter tävling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0