ridpass :P

hej!
idag så åkte jag först ner till ridhuset och red Minälva Charlottes häst (Hon jag köpte hallon av) hon var jätte fin efter ett tag men annars var hon på bus humör hon hoppade omkring lite här och där men det var kul! Sen åkte jag och hämta Hallon för jag skulle rida med Alexandra och Malin i ridhuset när lektionerna var slut så vi kunde hoppa hinderna som var kvar! Det gick jätte bra jag hoppade upp till en meter för första gången och det kändes bra det var inge problem med det, så nu är det hoppning som gäller det var det innan också men ännu mera nu!! Tänkte vara med på program ridningen nästa helg! jag och hallon har inte tränat så mycket men det är väl bara och börja nu då! ;D
jag och Minälva i dag;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0