Today ;D

hello!!
idag har jag inte gjort så mycket, jag har typ vart i skolan och i stallet ;D När jag kom hem ifrån skolan så fick jag inte upp ytterdörren!!! jag stog och slet i ungefär tio minuter sen ger jag upp och kollar om jag kommer in någon annan stans men det gick ju inte, utan jag fick gå till granen och säga att jag inte kommer in i mitt eget hus för att dörren typ har frysit fast :S men det var ju inge problem för honom han bara slet lite så kunde jag gå in :S!! Ja, iallafall så tog jag hand om russin idag så vi red ut i skogen, och galopperade upp för alla backar, det tycket hon var kul och jag hann komma tillbacka innan det blev mörkt ute. Men när jag kom tillbaka så skulle vi ta in hästarna och så, så det blev ingen ridning för hallon men vi hoppade igår och jag ska rida ut i morgon så jag tror inte att det gör något!! Sen kanske det blir tävling på söndag trots allt, jag och sara har pratat om att vara med så att vi kan vara fuktionärer åt varandra ;D Nu blir det sova time, Godnatt!!
Hallon <3
Jag ville först inte lägga ut den här bilden för att han ser så ledsen ut men jag har inte så många nya bilder just nu!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Han är ju ledsen för att han inte fick hoppa mera!! :)

Tack för att du red Russin! :)

2011-02-23 @ 22:41:06
URL: http://russinfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0