Trötter :O

Hej igen! En trög men rolig dag ;) jag kunde inte vara med på clear rounden för att jag inte hade någon som kunde köra ner mig så jag följde med Sara och var Fuktionär till henne! Det var kul, Sara och Boris var duktiga, det var Boris första hopptävling och jag tror han tyckte det var kul! Sen åkte vi hem till stallet och då red jag ut på min lilla polle, jag red ut med Angelica och Åsa ;) Min häst börjar få bättre kondis och lite mindre mage så det tar sig :P annars har jag typ vart ganska trött hela dan! Men jag håller igång och det är väldigt skönt att vara ledig i morgon! Så jag ska bara ta det lungt gå ner till stallet i tid när det i ljust så jag slipper rida i kol mörkret! Nu på sportlovet försöker jag vara aktivare med bloggandet! Nu blir det sängen för mig, natti natti ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0