hejsan :)

hej:D
I dag har det vart fullt upp som vanligt. skolan, hästen sen har min mormor och morfar kommit hit från dalarna så det är kul.
jag tänkte berätta lite om dom två hästarna jag haft hittills.
Jag fick min första ponny Senza Nome för ca två och ett halvt år sedan. Han är född 1995, B-ponny och fux. jag var inte jätte bra på att rida då men han var en riktig läromästare han lärde mig mycket under dom två år jag hade honom.  vi fick inga placeringar men ganska måånga roliga små tävlingar inom klubben. vi sålde honom för ett halv år sedan och jag tror att han har det jätte bra:D skället var att han började bli för liten för mig :D
Senzanome<3
sen för ett halv år sedan har jag haft min nya ponny som jag har nu. han heter Munsboro Rasberry också kallad "Hallon" är importerad från Irland. född 2001 och är lite hallon färgad. vi har nu vart med på några hopp och dressyr träningar och tävlingar. jag har också provat på fältävlan en gång och det är nog det jag ska försöka satsa på :d han är jätte snäll och trygg och det bästa vi vet är att rida ut och galoppera :D
jag har inga bra bilder på honom när jag rider så jag tog en bild på honom med hans gammla ägare. nu får man i alla fall se hans färg :d

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack! :)

Jag blev super nöjd! :P<3

2011-01-22 @ 14:01:42
URL: http://emmaffolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0