Dålig!

Hej!
Jag vet att jag är SUPER dålig på att blogga just nu!! Men nu får ni en liten fluckt hur de senaste dagarna har sätt ut!
-
-
-
-
TORSDAG RIDNING!
Jag förväntade mig att han skulle vara stel och bråkig som han hade vart dagen innan men tvärtom! HAn gick som en klocka han var fin i formen (Mitt favo-ord!) och hängde inte lika mycket i handen så jag var nöjd med honom. Det blev inga bilder på någon ritt för det är så mörkt och blir inge bra så!
-
-
-
-
FREDAG RIDNING!
Sen gick det nerför! Han var bråkig på onsdagen, fin på torsdagen och på fredagen lika jobbig som på onsdagen! krångligt! Men han var mycket mer hängande i handen och tog tag i bettet hela tiden :(
-
-
-
-
IDAG!
Idag var jag på Konfirmations träff från 11-15 så fick tid att rida sent så det var mörkt som vanligt! Men idag körde jag på teorin att han går bra varanan dag, och jag hade rätt! så i dag gick han då jätte bra som jag trott men då gäller det att han går bra imorgon också! Idag var han liksom tävlings klar att gå in på banan!!
-
-
-
Så det var lite om veckan! sen imorgon så är det då tävling! KM LB:1. Bloggar när jag kommer hem från det :D
Annars så har jag märkt att jag skriver BRA hela tiden!! kanske borde bytta ut det! haha :)
//Cornelia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0