Hehe, ooppss!!

hej!
hann inte blogga igår kom hem sent och hade väldigt ont i kroppen!
Jag var ju på kliniken igår och det var kul att kolla hur det går till och lyssna och så, förutom att jag på första dagen (Igår) svimmar!! Det var så här att vi stog och tvättade en häst's sår som den hade på halsen och jag bara står där och håller i och helt plötsligt så blir det svart för ögonen och i nästa sekund så ligger jag på golvet med veterinärerna brevid mig..........! ganska misslyckat enligt mig!! Så jag var lite skakis hela dagen och idag känner jag av smärtorna av att ha smällt i sten golvet med ryggen och huvudet, skrapade även upp armen men inget illa! så det var en bra start på veckan!! jag var där idag med och hjälpte till och det gick bra!! Imorgon så är jag ledig från kliniken och ska hjälpa Sara i stallet och trimma lite på min ponny som har gått väldigt lungt de senaste dagarna. Sen tillbaka på kliniken på torsdag, fredag ledig!!
Saknar't! :D
//Cornelia!

Kommentarer
Postat av: Denice

Ska vi hoppa på fredag? :D

2011-11-01 @ 23:41:03
URL: http://deniice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0