Tillbaka!

Hej!
Nu kan jag sätta mig ner och skriva lite! Det var Globen Horse Show i fredags, Dressyr clinic. Sen var vi idag på första föreställningen då var det hoppning!
I dressyren hade vi ganska bra platser:
I hoppningen satt vi en våning upp:
Till nästa år kanske jag köper en biljett för att gå på alla shower varje dag! skulle vara kul, men det får bli nästa år!
köpte ingenting i annexet, har inge pengar så....
I lördags så var jag och mamma ute på äventyr. Först bort till mustang sen till älvsjö för att gå på gymnasiemässan. Blev intresserad av vissa linjer, fick massor med broschyrer från alla olika gymnasium så ska sätta mig och läa igenom dem. Sen så var vi faktiskt iväg till synsam för att göra en synundersökning. Jag var på hälsokontroll i torsdags hos sjuksyster och hon sa att jag borde gå till en optiker....:/
Aja, det var ganska lyckat ändå, först när jag kom in så kunde jag inte se mig själv i glasögon men jag får vänja mig vid tanken. Jag har tydligen ett synfel, det är inte stort men jag behöver glasögon emellanåt. Hoppas bara syninte blir värre........:S
//Cornelia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0