Ridhuset!

Hallå!
Hann inte skriva igår....
Var iallafall i ridhuset igår och han går väldigt bra just nu han hänger inte lika mycket och han travar på fint så jag är riktigt nöjd med honom :D
Det blev ridhuset idag igen och han var lite hängig men om jag får jobba med honom ett tag så går han på!
Imorse så var det vi som tog ut hästarna i -17 grader och snö storm! Jag har faktiskt tröttnat på vinter nu, den kom sent och kommer väl ligga kvar till april iår igen... :(
Om ni kommer ihåg så skrev jag förut att jag skulle göra ett par ben lidor och efter typ någon månad så har jag faktiskt lyckats göra klart dem! Fast reaktionen från dem i stallet var att dem var fula! Men jag tror att jag inte kommer att använda dem så mycket!
Imorgon så blir det ridning hemma på ridbanan som faktiskt går att rida på nu :D
Sen blir det knoppas och smörjas och allt det där!
Vi måste åka vid fem på lördag och sista klassen så rider vi väldigt sent så lång kall och härlig dag ;)
Ha det bra!
Kram Cornelia ;D

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag håller tummarna i morgon och hoppas på rosett (och på att det blir lite varmare!) :)

Kram

2012-02-03 @ 08:17:12
URL: http://famjoshed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0