hallo!

hej!
föråt för dålig uppdatering! I torsdags satt jag kvar i skolan sen när jag åkte hem mockade jag åt Hallon sen var det hem och plugga fysik igen! Hade prov i fysik på fredagen, sen hem till hallon och först var det tänkt att vi skulle åka iväg och köpa kläder men det blev sent och det såg ut som att Hallon fick vila en dag till tills Sara ringde och ville ha sällskap ner till ridhuset. Han går och typ hänger i handen nu som om jag ska rida runt och bära runt på honom och då kan inte jag sitta ordentligt så det gick sådär men han blev bättre emot slutet när han fick lite tryck och inte bara sprang runt och såsa :3
Idag blir det en sväng till ridhuset igen för att jag måste få igång honom innan högbo :D
Kram Cornelia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0