Nä nu!

Hej hopp!
Nu är min andra blogg klar men jag tänkte inte börja skriva på den än!
Så jag tänkte hålla igång den här ett tag till!
Ja, det har hänt ganska mycket på sistonde, tillexempel så är det årets första tävling på lördag i högbo så jag har vart nere i ridhuset några gånger och trimmat och han går väldigt bra nu ! :D
Annars så har han blivit klipp här om dan. Han är typ vit och så har små fläckar med hår efter ställen där vi inte fick klippa utan att han kastade sig som typ, magen och huvudet. Han stog mest och skakade medans vi klippte, han tyckte inte det var kul att vi klippte av hans pyjamas! Så han ser lite rolig ut ;)
Högbo ligger typ 2,5 h här ifrån så vi kommer få åka typ vid halv 6 om jag inte är helt fel så det kommer att bli en lång dag!
Nä, ska ner till ridhuset varje dag resten av veckan så det kanske kommer ut någon bild kanske film, får se om jag kommer ihåg :D
Ni får ha det så bra sålänge ;)
Kram Cornelia! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0